Quinoa cu legume bio hiposodate



 

Cu aceasta reteta particip la campania #ManancResponsabildeSarbatori, o campanie initiata de magazinul online AlimenteSpeciale.ro.
Am acceptat propunerea care organizeaza a doua editie a campaniei #ManancResponsabildeSarbatori.

Aceasta a doua editie se desfasoara in perioada 15 noiembrie-15 decembrie, in cadrul careia 18 bloggeri culinari sau de lifestyle sanatos din Romania, sustinuti de doamna dr. Lidia Cremer, cercetator stiintific si consultant in nutritie, intolerante alimentare si dieta fara gluten.

Campania isi propune sa traga un semnal de alarma asupra modului de alimentatie al romanilor care sufera de anumite afectiuni (alergii, intolerante – gluten, lactate-, diabet etc.) sau care, dintr-un motiv sau altul, au adoptat o dieta speciala (dieta vegana, paleo, macrobiotica etc.), sa ridice nivelul de constientizare si de responsabilitate al acestora, sa le aminteasca faptul ca dietele lor speciale nu trebuie uitate in preajma Sarbatorilor si le ofera acestora sansa de a manca GUSTOS, RESPONSABIL si SANATOS de Sarbatori.
 

 

Ingrediente:
* Quinoa real x 500g Primeal ( Comparata cu o cereala din cauza compozitiei sale nutritive, quinoa nu contine gluten)
* Mix de legume hiposodata Bio x 370g Pleniday (morcovi*(28,5%), mazare*(28,5%),cartofi*(19%),fasole verde*(19%),
fasole boabe*5%)
* Verdeturi proaspete tocate (patrunjel si marar)
* Ulei vegetal

 



 

Mod de pregatire:
Quinoa real x 500g Primeal este comparata cu o cereala din cauza compozitiei sale nutritive. Quinoa nu contine gluten si are un procent ridicat de proteine. Este o sursa de fier si de magneziu, foarte bine echilibrat.
Se prepara la fel ca orezul, clatiti, apoi fierbeti 1 volum de quinoa in 2 volume de apa, timp de 10-15 min. Se ia de pe foc si se lasa acoperit.
 

 
Ca preparatul sa fie in intregime sanatos am combinat cu un Mix de legume hiposodata Bio x 370g Pleniday, un ingredient adaptat pentru regimul hiposodat, cu continut foarte redus in sodiu -76%, pe care dupa ce l-am incalzit intr-o tigaie cu putin ulei vegetal, l-am amestecat cu Quinoa.
 

 
Am adaugat deasupra si verdeata proaspata tocata.
 

 
Poftiti la masa, pofta buna!

Print Friendly, PDF & Email




loading...



Recomandările noastre

Lasă un răspuns

Adresa de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Poți utiliza următoarele coduri HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>